Where Life Goes
시즌 1, 에피소드 5: Ieyasu wins the Battle of Sekigahara. Mitsunari is defeated and slain. Now, Yukimura, who sided with Mitsunari, must be put to trial. Some wish to spare him, while others demand for his death - which side will his brother Nobuyuki take?