Where the Sidewalk Ends
S5, E7: Nancy learns the identity of the other woman in Esteban's life, as well as his plans for her childbirth delivery. With the help of Andy and Audra, Nancy takes matters into her own hands. Meanwhile, Celia discovers that getting rich quick isn't always so easy. Silas and Doug learn the hard way that Deputy C.P. Jones is more trouble than he's worth as the fate of their medical marijuana dispensary is jeopardized.