Where the Wild Kings Are
S1, E5: The twins discover a cute little animal and decide to make him their pet. Unbeknownst to the boys, their pet, Pupaley, grows into a towering behemoth when angered. When the boys try to return him to the wild, he grows and makes they boys HIS pets.