Where the Wild Things Are
S4, E12: Six weeks after Derek and Meredith ended their relationship, Meredith, Alex, Izzie and Cristina compete in a surgical contest, with Bailey serving as judge; George and Lexie adjust to their new, squalid apartment; Callie finds a friend in Erica.