Where There's Smoke, There's Ire
S6, E3: Mandy takes a new interest in vaping, and while disappointing to her parents, it also sparks memories of Vanessa’s old smoking habits. As Vanessa and fellow teacher Sheryl commiserate in their stress of the looming teacher’s strike, Ryan and Kristin discover a secret safe in their basement. Later on, Mike finds out that Vanessa has been secretly smoking and must find a way to gently confront her.