Where's the Dignity?
시즌 1, 에피소드 4: Algernon forces Thackery's hand during surgery, angering Gallinger. Abigail, in recovery, regrets her past choices involving Thackery. Cleary and Sister Harriet strike one deal, then another. Bertie's father, Dr. Bertram Chickering, Sr., scolds his son for his career choices. Lucy learns of Thackery's secret life.