While Visions of Safta Danced in His Head
시즌 1, 에피소드 4: And when Millie pursued justice, so the envoys of Evil pursued Millie. Meyer appealed to Jonah, whose faith was strained by the trials of The Hunt; and Jonah turned to his companions’ burning bush and the spectre of his grandmother for counsel. The Hunters toiled to interpret the secret words of a wicked proclamation.