Whiskey Tango Foxtrot
S11, E1: An explosion at a D.C. event that results in a casualty connected to the agency changes Parsons' perspective on Gibbs and the NCIS team. Guest stars include Colin Hanks as Department of Defense IG Investigator Richard Parsons and Joe Spano as Senior FBI Agent T.C. Fornell.