Whispers
S1, E3: With the encouragement of Max, Leroy romantically pursues a female cop (guest star Megalyn Echikunwoke), while they work on-site at a local resort. As the pair search for the culprit behind a string of murders, Captain Lafrey has Annie and Barry investigate her daughter (guest star Lauren Lindsey Donzis), who may be sneaking behind her back with a boy.