White Collar Book of Hours
S1, E3: The disappearance of a precious bible creates an interesting union when a New York Mafia kingpin enlists the help of Peter and the FBI in tracking down his beloved artifact. But while rooting out the thief, Neal finds himself in a tango with a sexy female villain and must decide where his loyalty truly lies.