White Collar Bottlenecked
S1, E12: An old rival of Neal's lays down a challenge: to see if either of them can create the impossible forgery – fabricating a unique bottle of wine owned by Ben Franklin. As the rival uses brutal and deadly tactics to achieve his ends, Neal quickly realizes that much more is at stake than bragging rights, and he and Peter must figure out how to take the rival down once and for all.