White Collar By the Book
Сезон 2, серия 4: Mozzie fears that the object of his affection has been kidnapped, and turns to Neal and Peter for help. For the first time, Mozzie must put his faith in the FBI - and when the rescue mission takes an unexpected turn, he is forced to step out of the shadows and into the line of fire.