White Collar Checkmate
S3, E11: When Keller kidnaps Elizabeth, Peter and Neal must work together to meet his ransom demand: the U-Boat treasure. Neal is forced to come clean with Peter about the hidden cache, and Peter must put this betrayal aside in order to save Elizabeth.