White Collar Gloves Off
S4, E9: In this ramp up to the mid-season finale, Peter sends Neal undercover as a Wall Street stock trader. Neal discovers a White Collar boxing ring where traders fight for insider information. In order to take down the corrupt CEO, Peter and Neal must step out of the office and step in to the ring.