White Collar Judgment Day
S3, E16: When Agent Kramer returns to derail Neal’s commutation, Neal races to right a wrong from his past. Peter in turn must choose a side. Set against the backdrop of Neal’s commutation hearing, Neal will ultimately decide between fight and flight.