White Collar What Happens in Burma
S2, E12: When the son of an American diplomat is detained in Burma for a crime he didn’t commit, Peter and Neal delve into the exotic but dangerous world of jewelry smuggling to prove his innocence. But when the Burmese government roadblocks their investigation using diplomatic laws, Peter and Neal must find a way to use those same laws to their advantage.