White Rabbit
S1, E5: Jack is nearly delirious from lack of sleep and struggles to overcome the haunting events that brought him to Australia and, subsequently, to the island. Meanwhile, Boone gets caught in a treacherous riptide, the pregnant Claire's health takes a bad turn, and a thief may have stolen the last bottles of water.