Three Pines Whiteout - Part One
S1, E1: Gamache earns the displeasure of General Director Francoeur when he ignores his superior's orders and begins investigating the disappearance of Blue Two-Rivers. As a punishment, he's dispatched to the remote village of Three Pines to investigate the murder of a wealthy socialite named CC de Poitiers, where he soon discovers everything is not as it seems and he has no shortage of suspects.