Whitney and Buddy Get Serious
시즌 6, 에피소드 12: Whitney teaches three back-to-back dance classes at the biggest event of her career in NYC. Much to Whitney's dismay, Buddy decides to move back to DC to pursue stand-up comedy. Whitney and Buddy's chemistry flares when they share a passionate kiss.