Whittle Me This / Mayor May Not
S10, E2: Catman thinks Timmy has been kidnapped. He mistakes Chloe for Catgirl and enlists her help to save Timmy.Timmy wishes Dad was Mayor, but Timmy gets tortured by the paparazzi and risks having his fairies discovered.