Who Goes There?
S3, E1: Austin, Pablo, and Uniqua are museum art pieces that come alive at night. When Curator Tasha leaves rookie security guard Tyrone alone in the museum to guard the art one fateful night, he embarks on an outrageous adventure as he chases the suddenly animate art in and out of paintings and all over the museum. Can Tyrone corral the art and restore order to the museum before Tasha returns in the morning?