Who Killed J.B. Fletcher?
S7, E14: A member (Jane Withers) of Jessica's (Angela Lansbury) fan club mysteriously dies while impersonating her to investigate cheating at a dog show. Guest stars: Betty Garrett, Janet Blair, Margaret O'Brien.