Chicago Med Who Knows What Tomorrow Brings
S5, E7: Dr. Charles and Dr. Halstead sink their teeth into a bloodthirsty case. Dr. Marcel and Maggie throw a traditional crawfish boil for the staff. A new relationship blossoms while another is left on rocky ground.