Don't Date Brandon Who The Hell Did I Marry?
S1, E1: Amber meets Brandon online and quickly falls for him-but when strange events and a secretive ex-wife Athena raise red flags, she digs deeper. She uncovers a trail of lies, restraining orders, and other women asking the same question: Who is Brandon?