Who We Are
T5, E8: The Seaside Wellness group stages an intervention for a defensive and volatile Amelia, who has resurfaced after disappearing on a 12-day drug binge with her boyfriend, Ryan. During the intervention, Amelia mercilessly attacks her friends one-by-one, and Addison, in particular, has trouble seeing her sister-in-law in her present condition.