S2, E21: New teams are traveling far and wide to take on the Dancing Dolls and Miss D is feeling the pressure. During practice, Dianna yells at the girls more than usual, forcing the DDP moms to take matters into their own hands and confront Miss D in an intervention to address her coaching style.