Whoever He Is
S1, E2: Ghost and Tommy respond to the anonymous attacks on the drug business, Ghost’s wife Tasha laments his new club career, Ghost rekindles his relationship with Angela, and Angela’s work as a US Attorney has her pursuing Ghost’s distributor Lobos – with neither Ghost nor Angela knowing the truth about one another.