Hell of a Week With Charlamagne tha God Whoop, There She Is!
S1, E10: Charlamagne Tha God debates the week's top stories with television host Amber Ruffin, comedian/actor Marlon Wayans, and sports journalist Jemele Hill. Plus, the legendary Whoopi Goldberg stops by.