Who's a Scaredy Cat?
S2, E4: When Honey attempts to cure Diablo's irrational fear of basement monsters, she puts the whole group in jeopardy. Chico and The Gray One follow Kevin onto a plane to get to the bottom of why Kevin always abandons Chico.