Who's Geoffrey?
S12, E304: When Thomas causes a small accident by being silly he is so embarrassed that he blames it on someone else, called Geoffrey. But Thomas' imaginary engine raises a lot of questions from his friends and soon Thomas is describing what Geoffrey looks like too. When the Fat Controller wants to meet this new engine Thomas realises that his story may have got a little out of hand!