Who's Gonna Take the Weight?
S1, E3: Reeling from an unexpected death, Luke seeks revenge targeting the most important thing to Cottonmouth, his money. While the cat-and-mouse game between Luke and Cottonmouth escalates, Misty grows more suspicious about Luke given his connection with her investigation.