Who's Lucky Now?
S2, E4: Bosch nabs a murder suspect, while others keep a close eye on the investigation. After an encounter with Vegas mob boss, Joey Marks, Bosch faces questions about the past of someone close to him. George Irving makes important inroads. Deputy Chief Irving clashes with LA's political machinations.