Who's Your Daddy?
Сезон 2, серия 23: A 16-year-old female Hurricane Katrina victim suffering from hallucinations about the tragedy is brought to House by his ex-bandmate Crandall (guest star D.B. Sweeney), who tells House he recently found out she’s his daughter. House takes the case despite feeling more pain than usual in his leg. He wants to run a paternity test to make sure his friend is not being scammed, but Crandall refuses.