Who's Your Daddy?
Сезон 1, серия 4: Noose tightens around Coach Taylor during by-week - Facing the Panthers' biggest rival, Coach Taylor (Kyle Chandler) must find a way to bring the team together while his family falls apart. "Smash" Williams (Gaius Charles) and Tim Riggins (Taylor Kitsch) unite to plot their revenge against the Tigers for the destruction of their field house. At the rehab center, Jason Street (Scott Porter) has given up hope until his new roommate shockingly forces him to realize his potential for recovery. While disrespectful new quarterback, Ray 'Voodoo' Tatum (Aldis Hodge), proves he is unstoppable on the field, rookie Matt Saracen (Zach Gilford) appears to have hit rock bottom. With his back in the corner and the town against him, Coach Taylor has an opportunity to save his job, but only with a W in one week against the Tigers.