WHOSE FAULT IS IT?
Сезон 1, серия 4: Pedro becomes annoyed at Lico’s constant blunders during their robberies. In 1995, at age 14, Pedro and Lico started doing cocaine. They carried out their first burglaries to support their addiction. In the 1970s, young Victor is pressured into snorting coke for the first time. He questions his own actions as an undercover agent and considers walking away from the mission.