Whose Monkey Is It Anyway?
S11, E10: A monkey infected with the AlDS virus bites and kills a lab worker after security guard George Peavey's (Kevin Isola) attempt to rescue the primates. When Briscoe (Jerry Orbach) and Green (Jesse L. Martin) investigate they discover Peavey is the pawn for an animal rights contingent.