Why the Weakest Aims to be the Strongest
S1, E1: Noel is a boy who aims to become the strongest Seeker, but the class he is assessed as is Talker, the weakest of them all. As he fights alongside his party, Blue Beyond, he is limited to barking out orders--not directly participating in battle.