Wicked Old World
S1, E3: Tiago and Molly visit Santa Monica Pier in an effort to escape their complicated lives. Livid at the murder of his friends, Lewis interrogates Brian Koenig, a young Cal-Tech student. Townsend and Alex's political agenda is jeopardized when Councilwoman Beverly Beck vows to fight them. Peter Craft discovers a dark truth when he visits Elsa at home. Mateo visits the Crimson Cat dance hall and is invited into a seductive, dangerous new world.