Wielding the Tenseiga
S2, E1: In the Half-Demon Princesses’ battle against Kirinmaru, Setsuna loses her life. Sesshomaru hands the broken Tenseiga to a grieving Towa, leaving Setsuna’s fate in her hands. Will Towa be able to bring Setsuna back from the dead?