Wild Camel Chase
S1, E6: Australia’s Red Center region has a big problem – countless horses and camels have been neglected in the wild and now face death due to drought. Wildlife zoologist Jack Randall is teaming up with local animal wranglers to rescue as many of these animals as possible and to prove they can help people thrive in this unforgiving, desolate environment.