Wild Fire
S2, E8: It's the first day of school and the gang meets the new girl, Emily Valentine. Steve immediately falls for her, and both Brandon and Dylan go out on a date and kiss her. Meanwhile, Andrea joins the school paper and Scott returns from Oklahoma.