Will Love in Spring
T1, E4: Chen Maidong, once a rebellious youth, chooses to become a mortician after experiencing a life-changing event. Zhuang Jie, who becomes disabled due to a car accident, strives for a better life and becomes a successful professional in a big city. This drama portrays the journey of them who, despite their contrasting personalities and circumstances, learn to understand and accept one another.