Will Sing for Fried Food
S1, E4: When Smokey John's is short on staff, they enlist Abel to help sell their new Crispy Crazy Corn; Gretchen pushes an employee's jingle to help promote the Deep Fried I-35; and the Stifflers are busted for unknowingly selling alcohol to a minor.