Famously Single Will They or Won't They?
S1, E3: Dr. Darcy tasks the singles with throwing a house party at their posh L.A. loft. Calum Best shares with Dr. Darcy the dark root of his relationship issues. Later, Pauly D. and Aubrey share a passionate kiss while Calum and Brandi turn the party into a battleground.