Will They Win A Riding Mower, Smart Fridge And Electric Guitar?
시즌 1, 에피소드 4: Nick Cannon and Lele Pons present Amazon Wish List Games where a gardening teacher hopes to win items to help teach, a student tries to win essentials for his studies abroad and one contestant dreams of starting a podcast with her wishlist. Will they secure their dream items? Can anyone clear their list? Plus, everyone gets the chance to play the end game--will the whole audience go home a winner?