Will They Win An Espresso Machine, Adult Tricycle And Tiny Home?
Сезон 1, серия 2: Nick Cannon and Lele Pons present Amazon Wish List Games where a student tries to win items to open his dream coffee shop, a data scientist mom plays for rave accessories and one contestant plays for essentials to furnish his new home. Will they secure their dream items? Can anyone clear their list? Plus, everyone gets the chance to play the end game--will the whole audience go home a winner?