Will You Accept? Or Won't You?
S1, E3: "They won't give us a club budget?" Miyabi is unhappy the Supernatural Studies Club can't move forward with their research because the student council won't give them funding. Yamada isn't interested initially, but quickly changes his mind once he learns he could buy a microwave to warm up his beloved yakisoba bread.