Will you join our gang?
Сезон 1, серия 2: After a failed robbery attempt, Amber and Rui are trapped on Isla Esperanza. Security is heightened, and every move is monitored. The thieves recruit allies for a new plan. With old grudges between them and the tiara under maximum protection, they must choose whether to continue as rivals or join forces before it's too late.