William Wilson
S4, E7: Eli confronts Nucky after Willie makes an unpopular decision. Margaret has a surprise encounter at her job on Wall Street. Joe Masseria orders Lucky Luciano to return to Tampa and deal with Vincenzo Petrucelli. Gillian goes cold turkey, with Roy Phillips' help. Still seething over his brother's death, Al Capone tries to get Johnny Torrio to turn on rival gangster Dean O'Banion. As Chalky White and Daughter Maitland's relationship deepens, Valentin Narcisse exerts his control over Dunn Purnsley and the Northside.