Wind Sprints
Сезон 1, серия 3: Clear eyes, full hearts, can't lose - After a difficult loss to the underdog Milbank Rattlers, the town of Dillon has turned on Coach Taylor. School officials point fingers, parents argue, and team morale is at an all time low. As injured quarterback Jason Street begins rehab, emotion and frustration culminate in a fight, thrusting Lyla into the arms of another. Meanwhile, seedy back room deals begin to recruit a new quarterback, Ray 'Voodoo' Tatum. Seeing the team falling apart before him, Coach Taylor knows that drastic measures must be taken to save not just his season, but his job as well. Connie Britton, Gaius Charles, Zach Gilford, Taylor Kitsch, Adrianne Palicki, Jesse Plemons and Aimee Teegarden also star.